Waarom kiezen voor Rivolta Vastgoed?

Één vaste prijs
Juridisch goed geregeld
Nazorg

Wij zijn opgericht vanwege onze missie: betaalbare en kwalitatieve diensten aanbieden aan zowel particulieren als bedrijven op het gebied van vastgoed. In het kort onderscheiden wij onszelf van een zogenaamde 'traditionele' makelaar vanwege de volgende redenen:

  • Wij zijn tegen het hanteren van een makelaarscourtage die gebaseerd is op een percentage van de verkoopsom.  

Wij geloven dat de klant één vaste prijs dient te betalen voor onze diensten. Waarom zou iemand moeten profiteren via een percentage van de verkoopsom?

  • Wij kunnen jouw hele juridische situatie in beeld brengen die betrekking heeft op bijvoorbeeld de aan- en verkoop van een woning of een bedrijfspand. 

Wij hebben gemerkt dat bij (bijvoorbeeld) de aan- en verkoop van een woning of een bedrijfspand juridisch gezien meer zaken van belang zijn. Zo vragen mensen zich vaak af wat de consequenties zijn als iemand zijn of haar woning verkoopt terwijl de woning op één naam staat en zij een getrouwd koppel zijn. Of een bedrijf wil zonnepanelen realiseren op iemand anders zijn grond, maar het is wel van belang dat de eigendom blijft bij het bedrijf dat de zonnepanelen wil realiseren. Wij brengen de overige juridische consequenties in beeld en wij brengen juridisch advies uit zonder dat er sprake is van onnodige extra (juridische) kosten. 

  • Wij kunnen naast de verkoop van jouw woning/bedrijfspand ook helpen bij de aankoop van een eventuele nieuwe woning of bedrijfspand.

In principe zal bij de verkoop van een woning een nieuwe woning gekocht dienen te worden. Wij kunnen dan, indien gewenst, ook hierbij onze expertise aanbieden door (bijvoorbeeld) advies te geven over de koopovereenkomst. 

  • Je bepaalt zelf welk pakket jij wilt afnemen, gebaseerd op de hoeveelheid hulp die je nodig hebt. 

Wij zijn tot de conclusie gekomen dat veel mensen graag bepaalde zaken zelf regelen tijdens het verkoopproces. Vooral het zelf schrijven van een verkooptekst, het zelf maken van foto's van de woning en het zelf rondleiden van potentiële kopers. Een bewoner kent namelijk zijn of haar huis altijd het beste. Wij bieden zodoende verschillende pakketten aan. Deze pakketten zijn gebaseerd op de hoeveelheid hulp die iemand zou willen. Hoe meer iemand zelf wil doen, hoe goedkoper het pakket is. 

  • Interactie met Potentiële Kopers.

Potentiële kopers kunnen direct contact met je op te nemen wanneer de verkoopadvertentie op onze website (en onder andere Funda) staat. Je hebt de mogelijkheid om zelf bezichtigingen in te plannen en biedingen te ontvangen. Op deze manier heb je volledige controle over het verkoopproces. Als je assistentie nodig hebt, staan wij klaar om te helpen.

  • Korte en persoonlijke lijnen in de communicatie.

Onze organisatie werkt met korte lijnen; wij vinden persoonlijk klantencontact van cruciaal belang. De aan- of verkoop of verhuur van een woning of bedrijfspand is een belangrijk proces. Vaak ervaren mensen de nodige druk bij zulke belangrijke gebeurtenissen. We willen zoveel mogelijk de klanten adviseren en begeleiden, zodat we zoveel mogelijk zorgen kunnen wegnemen. 
Bij ons zul je een vaste aanspreekpersoon toegewezen krijgen, die tijdens onze ruime openingstijden bereikbaar is voor vragen of andere belangrijke zaken. 

  • Eenmaal klant bij ons, betekent altijd klant bij ons

Wij waarderen iedere klant. Nadat onze diensten zijn geëindigd bieden wij altijd zogenoemde 'nazorg' aan. Concreet gezien betekent dit dat je altijd ons kan bereiken om gerelateerde vragen te stellen. Daarnaast zijn wij 7 dagen per week geopend, zodat we kunnen garanderen dat we altijd snel kunnen reageren. 

 

Contactformulier
#replace title#